Sover och sover...

Nu sover Felicia. Så trött var hon fast hon hade sovit till 8.45 imorse. Men har man en infektion så är det klart att man blir trött. Inte så matglad idag heller, men det gör inget för hon har ätit riktigt mycket den sista tiden. Hon är iallafall mycke piggare den här gången än vad hon varit tidigare när hon haft öroninflammation. Men man får inte komma i närheten av öronen. Då säger hon "ONT!". Bra att hon kan säga till nu.

Jag längtar efter sol och vår. Det är ju bara grått, grått, grått ute! Inget inspirerande och ger definitivt ingen som helst energi. Jag försöker bomba min kropp med frukt, vatten och rött te i nåt slags försök att bli lite piggare. Kött äts inte så mycket här hemma heller utan mycket vegetariskt och fisk. De säger att det ska vara bra för reumatiker, så jag hoppas att det på lång sikt kan ha nån positiv inverkan.

Nu ska jag ta min eftermiddagslur! Hoppas ni har en bra dag!
image20

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag längtar också efter sol och vår! Särskilt den första dagen med riktig värme, när man kan kliva ut utan jacka eller rent av i t-shirt utan att frysa.

2008-03-11 @ 14:41:03
URL: http://mfritz.blogg.se
Postat av: Anna

Uff, hoppas hon tillfrisknar snart lilla Fellie. Och att det blir sol, riktigt göteborgsväder i Oslo idag vilket iofs tillhör ovanligheterna, men ack så trist. Är också megatrött, och väntar ivrigt på att få gå hem och krypa ner i soffan (träningen avklarades mellan 6.30 och 7.30 i morse, YES!)
Ha en fin kväll familjen Fritz!

2008-03-11 @ 15:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0