Snor och åter snor...

Jag är fortfarande riktigt förkyld. det här är ju int eklokt. Det har gått 9 dagar sen det började. Javisst, jag mår bättre, men snorar som aldrig förr. Fattar ingenting. Känns som det satt sig i ögonen också. och kroppen tar stryk efter ett tag. Jag känner det i lederna. Men nu MÅSTE det försvinna snart.

De har 50% på alla barnartiklarpå KID hemtextil. Vill dit och kolla. Inget vi behöver, men kanske kan man fynda nåt. Kan jag lura med mig man och liten i eftermiddag kanske?

Jag försker plocka lite tvätt mellan snytningarna. Man känner att det är slut på kraften för det var jobbigt att cykla till dagis imorse. Men vad skönt det vore att ta hand om all tvätt och tvätta den som finns. Drömma får man ju! Jag tror jag faller för vila i soffan och tidig lunch istället. Tvätten finns säkert kvar imorgon. :0)

Hoppas  ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0