Endast mamman är vaken...

Klockan är halv nio och båda mina älsklingar sover! Helt otroligt, men Felicia var trött igår och det var tydligen Mattias också. Jag däremot är trött men vaken. En fenomen jag inte riktigt kan fatta.

Vi var på Skojlandet i tre timmar igår och lekte och åt och myste. Helbra, men sen var Felicia trött. Så det var dags för Musse Pigg på tv och lite lördagsgodis. Det gjorde susen! Eftermiddagen var vi hemma och gjorde mest ingenting. Eller, Mattias städade och jag och Felicia gjorde ingenting.

I fredags var Felicia och jag och hämtade Mattias på jobbet och hon fick rita, hämta varm choklad ur automaten och så knapra på kex. Överlycklig var hon! Hon går in i vår garderob här hemma och såger att hon ska till jobbet. Om man frågar vad de gör på jobbet svarar hon att de ritar och äter kex. Vilket bra jobb!

Nu ska jag gå och krypa ner i sängen igen och vila tills de andra vaknar. Då blir det ett paket till världens bästa pappa på Fars dag.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad var det i paketet? Ska iväg och köpa nu innan jag o barnen ska hämta pappan, tips pliis? Jag kan inte komma på något roligt att ge... =(

2008-11-09 @ 11:35:37
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ingela >> Läderhanskar! Grymt bra.



Tack så mycket Felicia (och mamma)!

2008-11-10 @ 09:57:55
URL: http://mfritz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0