Helgen var den bästa på länge!

Ja, helgen som gått var den bästa på länge. Felicia har haft kul på Skojlandet och på badet. Hon fick en ny baddräkt (hennes första) igår och när hon insåg vad det var så vägrade hon packa ner den i väskan vi skulle ha till badet utan bar den i handen hela morgonen och vägen dit. För övrigt så somnade hon 18.45 i lördagskväll och sov till 8.50 på söndagmorgon. Helt otroligt! Hon visste väl att det var Fars dag och att pappa ville sova längre än till 7.

Sen bakade vi en (läs tre) sockerkaka(or) med äpple och mandelmassa tillsammans på eftermiddagen. Gott blev det, så nu har vi nåt att ta med till morfar i helgen.

Jag känner mig som att jag ska bli förkyld. Helskumt när Felicia faktiskt är helt snorfri, men vi har ju varit runt på ställen i helgen där det förmodligen finns en och annan bassiluska. Tur att jag spelat in Oskyldigt dömd och har nya Amelia och ett gäng mandariner. Då kan väl dagen knappast gå fel. Får man sen ett telefonsamtal om att man erbjuds en spruta i handen blir det en lyxig bonus!

Här kommer iallafall helgen i bilder:
  
Pappas jobb är kul. Stolarna bakom Felicia radade hon upp när vi var där...ordning och reda...

 
Packat upp nya bilbarnstolen till bebisen och då måste man testa med dockan.

 
Hjälper pappa att öpnna Fars dag-paket och provar nya baddräkten.

   
Mmmm....smet är gott!

Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad långt hår hon börjar få! Kan ju ha tofs snart! Tänk att det kommer ligga en liten i bilstolen snart, häftigt. Jag är så fashinerad över bebisar, att det funkar. Ändå har man en egen. Vad har ni för namn? Kram!

2008-11-10 @ 22:00:26
URL: http://jossanochnoels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0