En heldag!

Igpr var det en riktig heldag så idag är jag aningens trött. Men det var det värt. Felicia hade en tid på BVC för 2,5-årskontroll. Det gick bra. Hon fick bygga med klossar, rita och titta på bilder. Och så var det längd och vikt. Hon är verkligen lång för sin ålder inser jag nu. Folk har sagt det men eftersom hon är den enda referens vi har så funderar jag inte så mycket på det. Skönt att allt var bra iallafall.

Sen åkte vi till bibblan, som är ett av hennes favoritställen. Där åt vi lunch med Sara, Måns och Petter och lånade lite nya böcker. Felicia hann med att dra ner en vas som gick i tusen bitar också..oopppsss. Sen gick vi över till Krämaren. Måns och Felicia gick och höll varandra i handen och skrattade och fnittrade. De var SÅ söta! Innan gillade inte Felicia om nån höll henne i handen. Jag tror hon var osäker på varför. Om nån skulle dra henne eller så, men nu var det ren lycka. Gullungar!

Och så åkte vi hem och läste nya böckerna innan Farmor kom. Helt super. Felicia älskar det och hade sknappt tid att säga hej då innan jag gick. Mattias och jag hade bestämt att vi skulle bowla. Har man en hel hand kan man ju alltid trasa sönder den. :0) Men det var fullbokat för seriespel så vi åt middag och gick på bio. Patrik 1,5 såg vi. En tänkvärd och bra film. Handlar om ett homosexuellt par som ska adoptera. Redan där kommer ju problem och fördomar i samhället. När de sen får en 15-åring som har ett trasigt liv bakom sig blir det en till djup samhällsfråga. Väl värd att se!

Idag blir det ingenting tror jag. Bara vila. Ikväll är det Rosa bandet-galan och den vill jag se. Om jag kan hålla mig vaken. Jag är inte världsbäst på det.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0