Hungrig!

Väldigt hungrig och hela tiden...gaaahhhh!!!! Usch, vad jobbigt det är. Om jag ändå var sugen på morötter och äpplen, men nej, äppelpaj och vaniljsås eller choklad i mängder. Låter det nyttigt? Nej, jag vet. Jag får helt enkelt äta mat och försöka vara nöjd med det. Men jag fattar inte hur man kan vara sååå hungrig i perioder. Bebisen behöver knappast massa godis och sånt.

Jag har kollat på inspelade avsnittet av "oskyldigt dömd". Det var helt okej. Men riktigt bra är det väl inte?!

Jag ska samla kraft och ladda för kvällens vattenträning. Länge sen jag gjorde nåt sånt men jag måste verkligen röra mig. Inte minst överkroppen. Jag sitter som en gammal krum gumma och sjunker ihop med en putande mage. Kan väl aldrig vara nyttigt.

Hoppas ni har en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: malin

jag har hört fler bebisar i magar som hellre vill ha kanelbullar och choklad än morötter. Det är konstigt det där...

2008-10-03 @ 13:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0