Rensa, rensa och åter rensa...

Japp, nu ska allt gammalt och onödigt bort som ligger och skräpar i skåp och lådor. No mercy är det som gäller. Hur mycket skit sparar man? Jag har kollat i ena bokhyllan idag och hittat gamla papper, tidningar, artiklar, böcker....som är helgamla och bara samlar damm och tar plats. Ut med dem nu! Ja, jag vet, jag gör som innan Felicia kom, jag boar och fixar. Tur att det händer mig två gånger i livet iallafall. :0)

Jag fick väcka Felicia klockan åtta imorse och hon var på strålande humör. Lovely! Glad att få gå på utflykt med dagis och jag kunde lämna henne leende. Hoppas hon är lika glad när hon ska hem...

Jag har fått ordentligt ont i ryggen precis som jag hade med Felicia. Imorgon ska jag testa vattenträning på Haga. Skönt med extra varmt och skonsam träning i vattnet. Nu är det "bara" dryga 14 veckor kvar om den stannar hela tiden. Låter som en lång tid men jag hoppas det går fort. Samtidigt vill jag verkligen försöka njuta av att vara gravid för nån mer gång är jag 99% säker på att det inte blir.

Lunchtime!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hmm, 99%?



Puss!

2008-10-01 @ 12:45:40
URL: http://mfritz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0