Höstens intåg.

Så var tio veckors semester slut och det vardagliga ska rulla på. Med höstens intåg. Helt okej för mig med höst och lite kylig luft bara det inte regnar hela tiden. Svårt bara att veta vad Felicia ska ha på sig. Hur kall blir hon och hur länge ska de vara ute? Förmodligen blir hon för varm men då kan hon ju ta av sig iallafall. Snorig är hon iallafall och det kom dagen innan dagis. Så klart. Nu är det väl bara en tidsfråga innan hon blir sjuk ordentligt så mycket baciller och snor som det flödar av på dagis.

Cypern var helt underbart! Liiiite för varmt eftersom vi inte kunde göra nåt annat än bada eller vara där det fanns luftkonditionering. Men så mycket som vi laddade batterierna med sol och bad och mys har vi väl aldrig gjort. Det gör vi nog om när liten i magen har vuxit till sig några år.

   

Igår var näst sista besöket på Astrid Lindgrens barnsjukhus och hittills har allt sett helt bra ut. Inte ens en antydan till långsam hjärtrytm, vilket är hur skönt som helst. Men det är något med magen nu. Har sammandragningar hyfsat ofta även om de inte gör direkt ont. Inget minne av att det var så med Felicia så tidigt som vecka 23. Men det löser sig säkert om jag vilar och får må ganska bra.

Så nu ska jag lägga mig och vila en liten stund.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt ni verkar ha haft, det var ni värda! Perfekt avslutning på en lång semester.. Tack för att ni bjussade på lunch när vi hade vägarna förbi!! Hörs!

2008-09-17 @ 09:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0