Sista besöket på Astrid Lindgrens barnsjukhus

Nu är det gjort. Sjätte och sista besöket på Astrid Lindgrens barnsjukhus. Och allt de såg var ett normalt hjärta. TACK för det! Så bra att jag fått åka men så sjukt jobbigt det har varit. Det krävs planering med tider och Felicia och det tar all min energi för dagen och lite till.

Snart ska jag slänga mig i soffan och titta på Främmande fågel. Jag såg förra avsnittet och det är helt klart värt att se. Jag har så ont i ryggen så jag vet inte var jag ska ta vägen...hjälper vila i soffan kanske? Eller är det dags att peta i sig en smärtstillande? Ja, onödigt vetande för er, grubblande för mig.

Imorgon ska jag vila så mycket jag kan. Hämta upp lite energi. Felicia är på sin värsta nivå vad gäller trots nu och det tar på krafter och tålamod. Vet ärligt talat inte riktigt hur man ska tackla det men jag kanske ska se det som en sund del i utvecklingen. Och så vill hon vara nära ena sekunden för att nästa säga åt mig att gå. Lite svårt att veta hur man ska förhålla sig. Några bra tips?? Anyone?

Nu är det tedags och kolla tv som gäller. Hoppas ni har en bra dag!
Hej så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0