7 år!

idag har jag och mattias varit tillsammans i sju år!  vi träffades alltså 2002 och hade vår första dejt på hamncafét efter att ha  träffats på internet. vi är barn av vår tid helt enkelt. så här har vår tid sett ut tillsammans:

2002: träffas och förlovar oss i juni i London. flyttar ihop i mattias tvåa.
2003: båda pluggar på universitetet., jag jobbar i Arboga på vintern.
2004: i maj flyttar vi in i huset. första natten har vi bara våra sängar och toapapper i princip. vi är lyckliga!
2005: 6/8 gifter vi oss. vi åker på bröllpsresa till Sardinien och tar grav.test där. jag är gravid!
2006: felicia föds i april. tufft att vara småbarnsförälder, men vi svetsas samman ännu mer i slutändan.
2007: ett tufft år med svåra beslut, men vi fixar det. tillsammans.
2008: jag blir gravid! beräknad till 11/1, men vill komma strax efter jul. en liten cornelia
2009: ett till största delen oskrivet blad. familjens år. framåt och uppåt!
Jag älskar dig Mattias!

idag ser vår tillvaro ut så här:
 
finns det hjärterum så finns det stjärterum!



Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Och jag älskar dig! Nu när barnen sover ska vi väl fira med en liten delicatodammsugare, så jag får släpa mig ner nu.



Till alla andra >> Vi vet att det finns gravtest i Sverige också. (det kan tolkas som att vi åkte till Sardinien för att få tag i ett gravtest)

2009-02-19 @ 19:39:25
URL: http://mfritz.blogg.se/
Postat av: Sara

Shit, vad tiden går...när man har roligt!! :)

Kram

2009-02-23 @ 10:54:51
Postat av: malin p

nu när jag läste detta kom jag på att vi också har årsdag nu. på torsdag. tack för påminnelsen;) och den kortfattade redogörelsen av er historia!

2009-02-23 @ 20:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0