Den mystiska bilden

Felicia var igång för någon månad sen och lånade kameran. Hon tog kort på allt som kom i hennes väg. Jag raderade alla kort utom ett. Jag fullkomligt älskar bilden men har ingen aning om vad hon har knäppt...




Jag har försökt klura ut vad det är för nåt. Jag tycker det se ut som ett godishjärta, men vet att det inte är det och det måste vara nåt större för hon kan ju inte ställa in kameran. Bilden ska sparas iallafall.

Imorgon åker vi till Arboga och sover där till tisdag. Då åker vi till Mörkö och gratulerar farfar som fyller år.

Här hemma betas en diger lista av  nu för tiden. En sak om dagen iallafall ska göras. Allt från lister till bilvård, laga kuddar till återvinning. Var sak har sin tid!

Sova har sin och nu är det dags!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag blir knäpp på det här, var sjutton har hon tagit bilden??

2009-07-31 @ 21:16:25
URL: http://mfritz.blogg.se/
Postat av: malin p

jättesnyggt ju! men jag förstår frustrationen över att inte veta vad det är..

2009-08-02 @ 21:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0