Fuck this!

Har varit hos läkaren på ännu en inte så trevlig undersökning. Hon kom fram till att jag har en inflammation i tarmen och ska remitteras till mag-tarm på sjukhuset. För vidare inte så trevliga undersökningar. Och ja, jag är tacksam att det finns ett sånt ställe, jag vet det kunde vara värre...men....FUCK THIS!!! Som om det inte vore nog så skulle de ta nya prover. De stack en gång och fick blod. Sen kom läkaren och sa att hon nog ville ha ett prov till. Och då fick de sticka två gånger till för att få blod. Jag är inte överförtjust i att bli stucken. Men jag fick iallafall en glittergroda till Felicias samling så nu har hon "alla i familjen".

Men seriöst så är jag tom i huvudet och ruskigt trött på allt vad sjukdomar, vårdcentraler, sjukhus och försäkringskassa heter. Vem är det som vill lära mig vad?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men åh gumman! Jäkla skit, håller med dig helt ... måste det alltid vara nåt? Det verkar så! Skickar en stor kram, hoppas det är nåt som löser sig FORT.

2009-11-18 @ 22:00:01
URL: http://loppanochkotten.blogg.se/
Postat av: Jemini ♥

Hey girl!

Vill bara tips om en grymt bra sida om man snabbt vill få mera besökare på bloggen :) Bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=jemini

Det är enkelt, går fort och du får garanterat massvis av glada läsare! :D

2009-11-18 @ 22:11:34
URL: http://jemini.blogg.se/
Postat av: Sara

Ibland är det upp & ibland ner.... Skönt att få koll på tarmen, något "gott" har det med sig, det är jag säker på. Å så har du 2 kuliga saker att se fram emot, tjejmiddag OCH Londonresan!!!! Inte illa. Tills att vi ses, stor styrkekram fr mig

2009-11-20 @ 19:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0