Gott nytt år!

✫★✫ Från oss fyra till er alla: ett riktigt gott nytt år! ✫★✫




Jag önskar så att 2011 blir det där året med det lilla extra. Fast jag antar att det inte blir, utan vi får göra det till ett riktigt bra år. Och det ska jag göra så gott jag kan! Positivt tänkande ska jag jobba på. Det behövs. Lite mindre snor, lite mer träning, lite mindre socker, lite mer kyckling. Ja, ni fattar. Det ska funka. ♥

På dagen åkte Mattias och Farmor skidor med flickorna. Premiär för Cornelia och premiär för Felicia på sina nya skidor.



Jag är inte frisk nog för fest så ikväll har vi ätit gott med Farmor och Christer och det blir tidig kväll. Jag sover mig över tolvslaget. Imorgon är det nytt år och nya tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0