I himlen?

Var en kortis till Marieberg för jag hade sett så fina klänningar på rean som jag ville tjejerna skulle ha. Så här ser de ut iallafall:







Cornelia älskar att sitta på pappas axlar så att hon kan slå på ballongerna i taket. Dagens outfit på henne: klänning, mössa, klistermärke och luva. :0)


Annars är det lugnt här hemma. Eller som vanligt iallafall. Lite skratt, lite snor, lite gnäll, mycket hosta, massor med lek och allt sånt. Livet helt enkelt tror jag. Jag har bestämt att 2011 ska bli ett riktigt bra år. Jag ska göra så gott jag kan för att det ska bli så. Vi har resor planerade och jag hoppas att jag är bra nog att promenera lite och gå till rehabcentrum. Jag vet ju också att det blir ett tomt år eftersom Magnus inte är med. Jag måste passera alla årstider och dagar en gång för att ens förstå att han inte kommer tillbaka. Försvann hans existens bara eller finns han där uppe i himlen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0