Snoriga prinsessor

Vi är i Arboga i några dagar. Mattias åker skidor i Orsa. Vi myser med mormor och morfar. Lagar julköttbullar, Rocky Road, går på julmarknad och snorar. Snorar. Snorar. Och snorar. Blandat med massa nysningar, vakna nätter för att de hostar. Toppat med lite feber. Vad är det med de här förkylningarna? De ger sig inte. Och jag håller på att få en visdomstand...inte roligt!



Stor




Liten


I onsdags firade vi farmor som fyllt år. Jag hade köpt klänningar till flickorna. Riktiga prinsessklänningar. De såg ut som gräddbakelser och så hade de sina fina diadem. De var helt enkelt klädda som jag sagt att de aldrig skulle vara klädda. Men de är så lyckliga för klänningarna. Och de var riktigt söta. Vi fick god mat, fika och massa lek!





Farmor-bus!

Imorgonkväll åker vi hem till Örebro och möter upp Mattias. Sen håller jag alla tummar jag kan för att Felicia är frisk nog att gå till "storgården" på Lucia. Hon har väntat, längtat och övat luciasånger.
Snart blir det finalen av "Så mycket bättre". Det är verkligen ett koncept jag gillar. Och de allra flesta av artisterna är hur sköna som helst!

KRAM!




Kommentarer
Postat av: Sara

Det är 2 finfina sessor du har! :) Kram

2010-12-15 @ 09:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0