Lördagsmys

Det är lördagsmys här. Men inte riktigt som vi skulle vilja ha det. Felicia har 39 graders feber och hostar och snorar. Hon ligger i den ena soffan och tittar på 101 dalmatiner, jag sitter i soffan bredvid med laptop i knät och resten av familjen tar en förmiddagslur på övervåningen.



Trots sjukdom är vi vid ganska gott mod. Kanske för att jag hade Cornelia inatt och hon sov i sin spjälsäng mellan 18.30 och 6.30. Jag lyckade komma i säng 20.30 så jag har sovit riktigt bra. Mattias däremot hade Felicia och var uppe och jazzade halva natten, så han har nog en annan uppfattning om lördagsmyset.



Jag skulle tippa på att den här utsikten med skidor under fötterna är mer lördagsmys för min man. Men nästa söndag så får han väl skidåkning så det räcker. Tills dess får vi se till att han inte blir sjuk, att han får träna, köra sin urladdning och heja på honom!

Hoppas ni har en mysig lördag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0