Tacksam!

Jag är oerhört tacksam att jag bor här, får ha min familj och egentligen ha det väldigt bra. Livet kan ändras vilken sekund som helst. Man ser det på tv, i tidning och på nätet. Hela tiden. Just nu känns livet ganska okej. På en nivå iallafall. Jag har mer tålamod med barnen. Jag älskar att se dem springa runt, leka, mysa, prata och vara barn. Jag är så tacksam att jag fick bli deras mamma. Det är så stort så ibland kommer jag på mig själv att tänka på att jag är mamma...jag är ju det...vad skumt. Och helt underbart. Mina underbara små monster!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Det är fint (och typiskt dig) att vara tacksam över något du förtjänar, utan att ta det för givet. Puss!

2010-02-03 @ 12:16:49
URL: http://mfritz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0