Sjukstuga. Typ.

Vi har sjukstuga här hemma. Felicia har är riktigt hostig och hon har feber till och från. Ena stunden feberfri och andra 39 graders feber. Så vad hittar man på. Vi bygger lego.

  


Så när vi sitter och leker med lego så bygger Felicia en bil och säger "Det är han som kör. Typ." Jag frågar vad hon sa. Hon säger igen "Det är han som kör. Typ." Typ? Var har hon fått det ifrån. Jag frågar om hon är tre år eller 13 år. Hon svarar "Jag är tre år. Typ" Och så skrattar hon. Och jag så klart.

Idag har vi ätit Max-lunch. Det ser ut ungefär såhär. Typ.



Och så har vi pärlat. I flera timmar. Typ.



 

 
  

Cornelia hade också fått feber när jag kollade idag. Men är inte förkyld så förmodligen är det vaccinet från förra måndagen. Det kunde ta 1-2 veckor att få biverkningar på det. Själv känner jag hur det "drar i öronen" som det gör när man blir förkyld och lederna säger ifrån. Så morgondagen får utvisa hur det blir.

Hoppas ni har en bra dag. Typ.


Kommentarer
Postat av: Lina

Krya på er! Hoppas vi kan ses snart! KRAM

2010-03-01 @ 20:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0