Rocky Road, smällkarameller, städning, vinden...

Helgen har gått och vi har fått en hel del gjort. Vi har fixat våra första Rocky Road, storstädat, adventspyntat, varit på vinden, handlat julklappar, dansat och sjungit till Mora Träsk. You name it! Och vi har haft kul. Trots jobbiga förkylningar, ögoninflammationer och feber.

  

Blanda. Skala.




Skära.




Rocky Road, anyone?


 

Första advent firades såklart med lussebullarna vi bakade i veckan och vi tände första ljuset i vår adventsljusstake. I smällkaramellerna gömmer sig chokladtomtar som Felicia helst ville äta på en gång...


 

Klart att tjejerna tar på sig sina fiiiina diadem som jag köpt. Små prinsessor har jag fått!

Kvällen går på rutin. Alltså, flickorna sover, Mattias tränar och här sitter jag med tv och dator, juleskum i en skål sen jag var liten, mandariner och min favoritdryck julmust. Håll tummarna för att Cornelia sover inatt. Chansen är inte så stor för jag hör henne hosta hela tiden. Men åändå, hoppas, hoppas...


Kommentarer
Postat av: Jossan

Mmmm vad gott! Jag hittade din blogg efter lååångt uppehåll, nu måste jag kika in ofta ... alltid kul att läsa och se dina fina bilder, du är ju grym på att fota! Fina små sessorna, vi hoppas nu är friska snarast, vi vill leeeeeeka! Kram

2010-11-28 @ 21:10:23
Postat av: mariamalmgren

åhh rocky road lät mumsig :) lust att dela med dig receptet :) hade vart överlycklig att prova göra:)

2010-12-08 @ 18:21:32
URL: http://www.mariamalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0