Livet

Bredvid mig sitter flickorna med lördagsgodis och tittar på film. De fick välja vilken de ville. De valde "dopfilmen". Filmen om deras första år. I början är det Felicias dop och det är som om Magnus kliver rakt in i vardagsrummet. Som att han kommer hem. Greppbar men ändå så långt borta. Och så rullar tårarna nerför kinderna. Igen. För att jag längtar efter honom. För att jag sörjer det sätt han fick avsluta sitt liv på. Pekar finger åt döden igen. Fuck you!!




Snart är det dags att åka ner till Göteborg och träffa min familj från USA. Mina puppies som var 1 och 3 när jag kom dit det första året är 14 och 16 nu. Inga små puppies längre, men fortfarande mina puppies. Så klart. Några dagar med dem och få se Sophia spela fotboll på Gothia Cup. Krama dem och hänga med Mommy & Daddy också. Härligt! Sen är det inget minus att jag får sova ifred några nätter.

Jag har fastnat i en låt:
http://youtu.be/GvNel63ChA4
Rasmus Seebach - Engel



Såg de här på Blomsterlandet. Köpte ingen, men måste göra det nästa gång. En flaska smultronpuss måste ju vara det bästa man kan dricka?! Bara namnet gör en lycklig! Vi har massor med smultron i trädgården och vet man inte var Bubby är kan man oftast hitta henne under häcken mumsandes på smultron. Smultron måste vara den ultimata smaken av sommar. Sol, lycka, lugn och ro.

 

Så, en smultronpuss till dig som läser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0