Arboga

Jag tog flickorna och deras kusin med mig och åkte till Arboga. Mattias har avslutning med klubben både på dagen och kvällen, så vi tycker Arboga passar bra. Tjejerna leker, vi äter, myser och ikväll åker vi hem igen. Ska bli lite skönt att kunna sitta framför tv och dator och bara sega ikväll. Även om jag helst hade gjort det tillsammans med Mattias. Det tar vi imorgon istället. Fördelen med att vara lediga på måndag ockå är att vi kan förlänga helgen en dag till. Love it!







Imorse när mina tjejer vaknade var det underbart att kunna kramas och pussa på dem igen. Magiskt! Magisk var den frukost som serverades på hotellet. Den som jag gjorde själv hemma imorse var så klart minst lika bra eftersom jag kunde pussa på flickorna samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0