Glad påsk!

Flickorna har firat påsk på dagis. Utklädda och målade ville de vara. Båda två.

GLAD PÅSK!

 





Och med påsken kommer Felicias 6-årsdag. Älskar födelsedagar. Tårta, paket, familj, sång, ballonger och förväntan.
 
Vi har satt fjädrar och hängt ägg i påskris. Och så har vi fina (än så länge) påskliljor på trappen. Allt det röda i vardagsrummet och matrummet är tillbaka till turkost och lite grönt. Det känns helt enkelt som att påsken kan få komma nu. :) Och med den våren så är allt som jag önskar.

Hade tidigare levervärden som inte var riktigt bra. Därför fick jag sluta med sprutorna ett tag (ca 4 veckor). Men nu vid provtagningen var resultatet bra så jag har tagit första sprutan idag, men med en svagare dos. Bara att hoppas att det funkar. Och att jag inte mår så illa som jag gjorde tidigare. Och att jag blir bättre av sprutorna. Det behövs. Provade även att sluta med en annan medicin som jag inte tyckte gjorde nån nytta. Den skulle göra så att blodet inte stryps i händerna när det är kallt. Fingrarna blev ju ändå vita tyckte jag, men sen jag slutade med den så blir hela händerna vita. Och det är ju inte direkt vinter. Börjar med den igen också.

Efter imorgon tar vi fem dagars påskledighet.
Påsk och kalas! Lovely!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice

2012-04-05 @ 16:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0