Bad och spruta

I söndags spenderade vi förmiddagen på badhuset allihopa tillsammans med granntjejen och hennes pappa. Helmysigt att få bada tillsammans och att Cornelia också får bada på badhus. Hon säger varje gång Felicia har simskola att hon också vill bada. Hon invigde den baddräkten hon fick när hon fyllde.



Innan vi åkte till badhuset låg tjejerna på Felicias säng och spelade på Magnus gamla donkey kong. Kult!





Nu är det snart dags att åka upp på stan så att Felicia får ta sin sista hepatit-spruta. Sen är hon ready to travel!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Donkey Kong är kult, men så sjukt överraskande att du är kung på det! Du kan mycket, inget snack om det, men varför just Dockey Kong??

2012-03-19 @ 22:22:14
URL: http://www.infernofritz.blogspot.com
Postat av: Nua

En av mina dolda talanger...eller för att jag vägrar ge mig. Envis du vet?! Magnus har ju haft det sen vi var små. Jag har alltså övat en stund. :) Och donkey kong är som att cykla...you never forget.

2012-03-20 @ 10:36:19
Postat av: Mamma

Minns det som igår, när du och Magnus spelade. Svunnen tid!

2012-03-27 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0