Myslördag

Morgonen började tidigt som vanligt. Det gjorde att vi hann med frukost i lugn och ro och göra oss och huset iordning innan Mormor kom. Mattias och jag drog iväg till friskis och tränade. Perfekt sätt att börja helgen på. Kom hem till färdig lunch. Inga fel!

Sen var det lek med nyfunna vänner grannarna i några timmar. Precis vad som behövdes.

Så kom dagens höjdpunkt, den klassiska rätten, plankstek.

När vi var i Gävle hos min kusin i mitten på februari blev vi bjudna på plankstek och sen dess har det längtats efter, så i veckan köpte och brände jag plankorna och ikväll var det premiär. Mums, men så mätta vi blev.









Kvällen fortsätter lugnt. Kidsen ska stoppas i säng och förhoppningsvis ska Mattias och jag se någon film. Till skillnad från gårdagen då vi la oss 20.30.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Superlördag!!! Puss på dig!

2012-03-17 @ 21:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0