Två dagar i rad


Jag och Mattias har varit ute på dejter två dagar i rad. I tisdags hämtade farmor och Mattias och jag gick först och tränade och sen vidare till Pitcher´s. Där åt vi varsin hambrugare och sen efterrätt. Supergod efterrätt, men bara okej hamburgare. Hur som helst var det trevligt att få tid i lugn och ro innan det var dags att åka hem och bädda ner tjejerna som läste böcker med farmor.











Igår möttes vi på O´learys för after work. Helt okej, men vi var för hungriga egentligen insåg vi sen. :) Senare hade vi biljetter till Nobels testament. Den var riktigt bra. Jag älskar bio och jag älskar svenskt, så mig passade det alldeles utmärkt. Insåg precis innan mamma skulle gå och hämta barnen att det var en Liza Marklund-bok i grunden och att jag hade läst den. Tur jag inte har bättre minne, för jag mindes inget förutom ett namn.






I eftermiddag är det läkarbesök för Cornelia. Alldeles för många feberdagar, eksem, trötthet och krånglig mage. Hoppas nu att det inte är nåt allvarligt.



Aldrig utan snuttis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0