Ännu en pysseldag

Ännu en dag i Arboga. Mest pyssel. Båda flickorna fick pussel i julklapp. Felicia fick ett med 150 bitar och la det på förmiddagen. Cornelia fick tre stycken med 48 bitar i varje. Hux flux hade hon lagt ett av dem själv. Dags att röja undan de enklare pusslen hemma när vi kommer hem.
 
 
 
 
De hittade en mask som Magnus gjort när han var liten och gjorde varsin mask själva. Mycket lyckliga sprang de runt och skrämde den som kom i deras väg.
 
Jag sprang in på Titt-In här i Arboga när jag var ner på stan och handlade. Där var det halva priset på jackor, så den här jackan köpte jag för 230 kronor. Skön och fin tycker jag.
 
En liten stund fick vi ute också för att barnen skulle få springa av sig lite och få frisk luft. När de gjorde masker var jag ute och tog en promenad. Skönt, men jag kände mig lite sliten i kroppen. Tung. Jag fick gå själv idag för mamma halkade på yttertrappen igårkväll och slog sig illa. Bara att hoppas att det går över fort.

Kommentarer
Postat av: Tias

Pyssel och pussel dagarna i ända! Flickorna verkar såklart nöjda! Puss på er!

Svar: Puss!
Nua

2013-01-04 @ 22:13:38
URL: http://www.infernofritz.blogspot.com
Postat av: Mamma

Mina älskade tjejer!

Svar: <3
Nua

2013-01-05 @ 17:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0