Isande kallt

Vi kom hem till Örebro igen igår. De hade problem med sittliften i Bjurs så till barnens besvikelse blev det inte nån slalom på förmiddagen. Vi packade ut i bilen och städade av husvagnen och rullade hemåt. Ett stopp på Kupolen i Borlänge för lunch och jag letade små ringar till Cornelias öron. Hålen vill inte riktigt läka och jag tror plupparna sitter för hårt. Tyvärr fanns de inte där så vi rullade vidare i ett vackert landskap och kom hem vid 16.
 
 
 
Vi har haft det toppen i Bjurs men det är alltid skönt att komma hem! 
 
Idag har vi segat på förmiddagen och åt frukost 10.30. Jag tog en promenad efter det och kan bara påminna mig själv om att ta termobyxor när jag tar en promenad i -10 i fortsättningen. Fodrade träningsbyxor räcker inte. Jag hade iallafall tillräckligt på överkroppen. Men det bet ordentligt i kinderna och jag fick dra upp buffen över mun och näsa.
 
 
Resten av dagen slöas det. Väldigt skönt. Det betyder legobygge, film, läsa, spela spel och dricka te. Helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0