Nyårsdagen

Nyårsafton är över och 2015 är slut. Ett nytt år ligger framför oss och jag tycker om känslan av att få påbörja något nytt och lämna det som varit bakom. Varje dag är egentligen något nytt men att få fira in ett nytt år är något speciellt. Jag har en del förhoppningar om 2016. Men det viktigaste kommer att vara att få ett lugn. Att säga nej när magkänslan gör det. Och jag hoppas på så få sjukhusbesök som möjligt.
Kanske är nyårsdagen årets slöaste och tröttaste dag. Flickorna var vakna över tolvslaget igår Och var ute och tittade på fyrverkerier med Mattias. Det var massor att titta på! Jag kikade från husvagnsfönstret. De somnade inte förrän vid ett och sov till åtta iallafall. Men alla har varit lite trötta idag.
Vi åkte in till Falun och såg "Tsatsiki, farsan och olivkriget" på bio. Alla gillade den. Och jag gillar att vi kan göra saker tillsammans alla fyra som passar oss allihop. 
 
 
 
Resten av eftermiddagen har vi varit i husvagnen förutom en stund när flickorna och Mattias var ute och lekte. Nu är klockan 19 och jag och tjejerna är iordning för natten. Vi ligger i våra sängar med varsin skärm innan vi ska släcka. Mattias kör ett träningspass på längdskidor. Uppför slalombacken tyckte jag han sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0